Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Elégedett lemezével a The Dark Element

Novemberben jelent meg a korong

2017. december 08. - Jurancsik Eszter

A svéd/finn csapat első albuma, amely a nevüket viseli, november10-én került az üzletek polcaira. Korábban Anette mesélt a felvételekről és az albumról, most pedig Jani Liimatainen, a Sonata Arctica ex-gitárosa ejtett pár szót a munkálatokról. 

thedarkelementdec2017promo2_638.jpg

Azt több ízben megemlítette a zenész hogy a Nightwish volt pacsirtájával nagy rajongói egymás munkásságának.

"Tavaly a Frontiers kiadó felhívott és megkérdezte, lenne-e kedvem dalszerzőként szerepelni egy albumon."

- kezdte a zenész.

"Bár nagyon elfoglalt voltam, átgondoltam a dolgot és igent mondtam. Utána jött a meglepetés: kiderült, hogy Anette-tel fogok együtt dolgozni. Az ő hangja popos, de érett, örültem, hogy vele dolgozhatok. Szeretem a hangját!"

full_2.jpg

"Egyszerű, de mégis metálos albumot akartunk készíteni, súlyos, de ugyanakkor fülbemászó dallamokkal. Elküldtem a zenei alapokat Anette-nek, és amikor ő visszaküldte nekem őket az énekével, azt mondtam: >>Igen, ez az!<< Onnantól kezdve világossá vált, milyen lemezt is akarunk összehozni. Még amikor beteg voltam, akkor is az albumon dolgoztam!"

Jani elárulta: rengeteg felkérést kaptak és jó pár koncert is le van fixálva, a próbák még hátra vannak, de bízik a csapat sikerességében.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr7313456061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása