Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Tarja: "Produktív maradtam a világjárvány ideje alatt"

2022. március 24. - Jurancsik Eszter

201994221_4701348513228178_3778731587297891825_n.jpg

Tarja Turunen háza táján nincs tétlenség: március 25-én érkezik az Outlanders nevet viselő projektjének harmadik kislemeze, a Depeche Mode-klasszikus World In My Eyes-nak a feldolgozása, valamint az is kiderült, hogy a finnországi The Voice ötödik szériájában ismét mentori székbe ül az énekesnő, hogy az énekelni vágyók útját egyengesse. 

Most arról mesélt az énekesnő egy internetes magazinnak, hogyan is élte meg a koronavírus-járvány legkeményebb időszakait.

A kezdete nagyon sokkoló volt számomra. Amikor ez az egész történt, nagyon nehéz volt megérteni, hogy hol tartunk. A zongorámhoz sem tudtam nyúlni. És teltek-múltak a hónapok, amikor valóban csak elsétáltam a hangszer mellett; hozzá sem értem! Ez komoly csapás volt - nagyon nehéz volt megértenem, hogy nem vagyok képes dolgozni. Szóval, amikor ez elkezdődött, első alkalom volt, hogy nem tudtam koncertezni - körülbelül 25 év óta először. Egész életemben előadóművész voltam, és az egész elveszett. Tehát nagyon nehéz kijönni ebből az állapotból, és újra produktívnak, inspiráltnak lenni. De sikerült.

- emlékezett vissza a járvány kezdeti időszakára az énekesnő, majd elárulta, hogyan jutott át a holtponton:

Kezdetben harcoltam az Univerzum ellen, aztán azt mondtam: 'Ne csináld, mert nem teheted ezt. Te csak egy emberi lény vagy. Az vagy, aki vagy. Találd meg a boldogságot önmagadban, és találd meg a boldogságot azokban a dolgokban, amik éppen körülvesznek'. Gyönyörű családom van, egy csodaszép lányom, akinek sokszor nem tudtam az az anyukája lenni, akire igazán szüksége volt, amikor turnén voltam. Szóval nagyon fontos volt felismerni, hogy hé, lehetek boldog és szerezhetek inspirációt is. Nem feltétlenül maga a pandémia inspirált, de megláttam a fényt, és azt, hogy az élet tele van szuper dolgokkal. És elkezdtem törődni magammal. Aztán szuper produktív lettem - rengeteg új dalt írtam. Folytatni kell a munkát.

- eképpen zárta mondanivalóját Tarja, produktivitásának egyik eredménye pedig a Singing In My Blood című könyv, amely tavaly novemberben jelent meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr8417788102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása