Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Alissa White-Gluz: "Depressziós voltam!"

Lelki betegségéről vallott az énekesnő

2017. szeptember 07. - Jurancsik Eszter

Az Arch Enemy albuma pénteken jön Will To Power címmel, pár órája pedig megmutatták rajongóiknak a First Day In Hell című számot is - korábban a The World Is Yours és a The Eagle Flies Alone című dalokat láthattuk és hallhattuk a csapattól.

alissa3.jpg

Alissa pár hónappal ezelőtt vallott a The Agonistból való kirúgásáról, amely rendkívül megviselte őt - annak ellenére, hogy a bandában töltött utolsó néhány évét végigkísérte a depresszió. Egy videóinterjúban az énekesnő őszintén vallott titkáról:

"Amíg nem ismered a depressziót, nem tudod, mi történik ilyenkor az emberrel."

- magyarázta Alissa, és mivel ez az állapot gyakran fizikai tünetekkel is jár, az ember azt hiheti, komoly testi betegség állhat a háttérben. 

"Azt hiszed, meghalsz, azt hiszed, komoly betegség támadott meg. Sikerült kijutnom ebből a gödörből. Hat-nyolc hónapig önsegítő könyveket olvastam, kognitív viselkedésterápián vettem részt. Ez egy olyan időszak volt, amikor rájöttem: képes vagyok legyőzni önmagam."

A teljes interjút itt nézhetjük meg:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr5312810522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása