Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Alissa White-Gluz: "Életem legfájdalmasabb élménye volt a The Agonistból való kirúgásom!"

Az énekesnő nyíltan beszélt érzéseiről a Blabbermouthnak

2017. április 16. - Jurancsik Eszter

Alissa 2014 óta az Arch Enemy énekesnője, ahol a 13 év után távozó német Angela Gossow-t váltotta. A kék hajkoronájú, kanadai Alissa korábban is elmondta, hogy ő szívesen maradt volna a The Agonist frontlánya is, ám zenésztársai egyszerűen kidobták a bandából, amikor értesültek Alissa terveiről, mely szerint a két csapatot egyszerre szeretné vinni.

2014. március 17-én jelentette be a svéd együttes, hogy a családi okok miatt távozó Angela a menedzserükként ténykedik a továbbiakban, helyére pedig Alissa kerül, vele folytatják a zenélést. 

A 31 éves énekesnő most beszélt először részletesebben a The Agonistból való eltávolítása kapcsán, és arról, hogyan élte meg ezt az eseményt.

17796304_10150838191089984_3989314129000658440_n.jpg

"Szerettem volna még a The Agonisttal zenélni, albumot felvenni, ám a zenésztársaim másképp döntöttek. Ez egy szerencsétlen döntés volt, ám büszke vagyok a velük kiadott lemezekre."

- kezdte Alissa, aki alig 20 évesen, 2005-ben lett a The Agonist énekesnője.

"2013-ban keresett meg Angela és Michael (Amott, az Arch Enemy gitárosa - a szerk.), hogy helyettesíthetném Angelát a csapatban. Én örültem az ötletnek, és ki is dolgoztam egy ütemtervet, hogy a The Agonistot is tudjam vinni. Tehát számomra nem jelentett volna akadályt, hogy egyszerre két együttes énekese legyek. Azért is fáj nagyon a kirúgásom, mert a The Agonistot én építettem fel, én terveztem a logót, a zenekart a "gyermekemnek" tekintettem."

- mesélte Alissa, továbbá elárulta: The Agonist-os zenésztársai azt mondták neki, hogy egy olyan énekesnőt akarnak, akinek ez a csapat a legfontosabb. Vicky Psarakis így került a képbe, aki a bandába kerülését megelőzően főleg Youtube-os videóival lett ismert, amelyeken metálszámokat énekelt, pl. a Nightwish-től. Együttese tagjai sérelmezték azt is, hogy Alissa fellépett a Nightwish-sel, amikor 2012-ben Anette terhességi rosszullétei miatt kórházba került, így a svéd Amaranthe-os Elize Ryddel és a Nightwishban azóta is hivatalos, állandó énekesi státuszt kapott holland Floor Jansennel énekelt Denverben.

17342882_1579861692048708_115645225300761437_n.jpg

Ám nemcsak a kiléptetés okozott sokkot Alissának:

"Miután egy megbeszélésen elmondták a többiek, hogy nem kívánnak velem együtt dolgozni, írni akartam a főnökségnek, a lemezkiadónknak, de nem fértem hozzá se az email-fiókomhoz, se a Facebookomhoz, se a Twitteremhez, se a Youtube-csatornámhoz! Végül, hogy a számláimat rendezhessem és átnézhessem a szerződéseket, visszakaptam a hozzáférésemet az emailjeimhez, ekkor értesültem arról, hogy már megvan az új énekesnő, Vicky. Egy csapattag ugyanis lánclevelet küldött erről, és véletlenül engem is belecsatolt..."

Alissa elmondása alapján ellentétek már korábban is voltak a csapatban, hiszen az énekesnő vegán életmódot folytat és nagy állatvédő hírében áll - és ezekről dalszövegeket is írt. A többiek ezt nehezen tolerálták, hiszen a veganizmus még nem annyira elfogadott, hiszen aki így él, semmilyen állati eredetű táplálékot nem vesz magához, ellenzi a cirkuszok látogatását és az állatkertekben fogva tartást is.

3d21d3f89ec84a88918d4189dfd727c7.jpg

Alissa még a The Agonist énekesnőjeként, 2011-ben.

"Egóból rúgtak ki, egóból dolgoztak. Nem értem, hogy ennek mi értelme volt, hogy miért kellett így történnie. Olyan ember vagyok, aki szereti a konfliktusokat tisztázni, leülni, megbeszélni a problémákat."

Az énekesnő boldog az Arch Enemy tagjaként, de elmondása szerint rengeteget köszönhet a Kamelotnak is- a banda tagjaival egyébként jó barátok. 

"De úgy éreztem, ennyivel még tartozom a rajongóknak. A The Agonistot ellopták tőlem. Nem én szálltam ki magamtól, ahogyan azt sokan gondolták. Kirúgtak..."

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr8912429873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása