Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Egy hét múlva érkezik Tarja vadonatúj klipje!

Jön az első dal a karácsonyi lemezről

2017. szeptember 29. - Jurancsik Eszter

tarjakaracsonyikep.jpg

A Nightwish egykori énekesnője nemrégiben mutatta be különleges karácsonyi albumának borítóját és a dalok listáját, valamint a következőket árulta el a november 17-én boltokba kerülő korongról, amely a From Spirit And Ghosts (Score For A Dark Christmas) címet viseli majd:

"Különleges élmény volt egy sötét karácsonyi album elkészítése a nyár közepén, a Karib-tenger türkizével körülvéve. Ellentéte annak a havas Karácsonynak, amit Finnországban megszoktam. A lemezen a Karácsony másik oldalát kutattam, és újabb bizonyítékot találtam arra, hogy a sötétség mélyről jön. A magányos emberek szemszögéből, az egyedül élőkéből közelítettem meg az ünnepet. Azokéból, akiknek nincs öröme a villogó fényekben és a csengettyűkben."

Nemrégiben Facebook-oldalán jelentette be a finn szépség, miszerint október 6-ával, azaz egy hét múlva érkezik a lemez első videója, amely az O Come, O Come, Emmanuel című dalhoz készül.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr6512911789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása