Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Folytatódik a Xandria-dráma: Lisa Middelhauve is megszólalt

Lisa erősítette leghosszabb ideig a csapatot

2017. szeptember 15. - Jurancsik Eszter

Dianne tegnapelőtti kilépése óta a Xandria nem jelentkezett, ám az énekesnő elődje, Manuela is kifejtette a véleményét a zenekarról és a menedzsmentről, egyúttal kiemelte: büszke Dianne-re, hogy merte vállalni a véleményét és őszintén tudott beszélni az érzéseiről.

Most újabb fejezet következik, nem sokkal ezelőtt ugyanis a csapat életében leghosszabb ideig - összességében közel 11 évig- éneklő hölgy, Lisa Middelhauve is Facebookján írta le gondolatait a helyzetről.

 

"Soha nem voltam ártatlan áldozat. Igen, a Xandria egy darabig összetörte az álmaimat. De mivel tudom, hogy nem vagyok köteles csendben maradni, megtörtem azt - és utána elfelejtettem a zenekart. De várjatok! Mi is ez a zenekar?! Szexista szörnyeteg, aki szűz énekesekkel táplálkozik??? Egy ocsmány sárkány, aki sarokba szorítja áldozatát? Csalódást okozok válaszommal: NEM! A Xandria néhány eldobható srác és egy eldobható nő. Egy egyéniségekből álló csoport. Adott 4-5 zenész, azaz ennyi egóról, élettörténetről, személyiségről és véleményről van szó. Tehát nem egy hatalmas szörnyetegről beszélünk, aki a >>hercegnő<< ellen fordul!"

- kezdte gondolatait az egykori frontasszony, akinek ex-férje, Nils szintén a csapat tagja volt. 2005-ben házasodtak össze, Lisa 2008-ban, férje pedig 2012-ben hagyta ott a zenekart.

lisa.jpg

"Szinte látom most az arcotokat: Lisa Kibaszott Middelhauve egyszerűen lehúzza a Xandriát! És most jön a meglepetés! El kell ismernem, hogy nagyon élveztem a szardobálást. Én is csak emberből vagyok. Tiszta szórakozás volt olvasni a rajongói sértéseket. Kérem a popcornt! És akkor most gondolkodjunk tisztán. Néhány pontban megmagyarázok néhány dolgot, amellyel talán nem is vagytok tisztában.

Soha ne hibáztasd a menedzsmentet a bandán belüli félreértésekért! Valójában a zenekar a menedzsment főnöke és nem fordítva. A menedzsmentnek is sikeressé kell válnia - a banda által! A vezetőség feladata a csapat működtetése, egyúttal törekvés arra, hogy a csapat a lehető legtöbbet hozza ki magából. Ők csak a munkájukat végzik.

A másik: tudom, hogy nagy a nyomás. Néha én és a volt férjem, Nils is hatalmas nyomás alatt léptünk színpadra és játszottunk. Kétszer is felléptem úgy, hogy nagyon beteg voltam és utána büszkének éreztem magam! Volt, hogy a dobosunk nagyon komoly lumbágós fájdalmaktól szenvedett, a gitárosunk, Marco Heubeum pedig egyszer vérző ujjakkal zenélt. És nem mondtunk le koncertet ezek miatt! Mondom ezt úgy, hogy Marco-t én sem nagyon kedvelem. Mi az igazi tökösség??? "Nem mondott le egy show-t sem! - ez egy bók. "Lemondta a bulit!" - és máris dívának neveznek, nem a szó pozitív értelmében."

Lisa tehát nem ex-bandatársait teszi felelőssé a szakításért, írásából inkább Dianne-t nevezi meg bűnbakként. Elmondása szerint az éremnek két oldala van, nem lehet egyértelműen a Xandria férfi tagjait szörnyetegeknek nevezni. Szerinte sem volt mindig korrekt a csapat többi tagja, ám ő drámázás nélkül megoldotta a helyzetet és távozott - mindenféle médiumot megkerülve.

"Nem rossz srácok ők! Csak éppen a századunkra jellemző kommuniációs probléma miatt látjátok őket annak. Nem volt jó nekik az én dühöm, nem tetszett nekik Kerstin zsenialitása, sem Manuela Tarjás hangja, és most a szívkirálynő Dianne-nel kénytelenek harcolni. Most azt gondoljátok, nagyon érdekes híreket hoztam nektek. De ez eddig sem volt titok, ezek mind tények."

the-promotional-photos-of-the-album-ravenheart-xandria-25551681-450-450.jpg

Az ex-énekesnő a helyzetet egy nyilvános váláshoz hasonlította. Amikor az "anya" és az "apa" a közönség (akik mint a gyerekek, végignézik az egészet) előtt kiabálnak egymásra kígyót-békát. Azt is kijelentette, hogy a Xandria az "ő gyermeke", aki már "nem él vele", és reméli, még élvezheti a csapat zenéjét. 

Ezek tehát Lisa gondolatai, aki jövő hét végén második házasságába lép - Lisa Rodermundként lesz megtalálható. 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr7412830588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása