Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Anneke van Giersbergen: "A VUUR az eddigi legmetálabb projektem!"

Zenekaráról mesélt az énekesnő

2017. október 16. - Jurancsik Eszter

A holland Anneke 2007-ben, 13 év után otthagyva a The Gatheringet Agua de Annique néven folytatta a zenélést, majd a The Gentle Storm frontasszonya lett.

anneketattoo.jpg

Emellett egy sor nagy névvel (pl. Ayreon, Moonspell) dolgozott együtt, de a Blabbermouthnak nemrég elárulta:

"Még sosem csináltam meg a saját metál albumomat! Amikor arra gondoltam, hogy meg kell csinálnom a VUUR-t, azokra gondoltam, akikkel összeálltam. Ők azonnal benne voltak a dologban!"

A formáció első lemeze október 20-án érkezik, és az In This Moment We Are Free - Cities elnevezést kapta. 

Erről így mesélt az énekesnő:

"Több, mint húsz éve vagyok úton és turnézom, szeretek utazni, a repülőtereket, a hoteleket. Amikor egy városban vagyok, mindig átérzem a hangulatát, az üzenetét. Epikus városok, epikus szövegekkel."

vuur_2.jpg

Három dalt már megmutatott a rajongóknak a csapat, a Days Go By - London, a My Champion - Berlin és a Feedom - Rio.

Az albumon -amely az InsideOut Music gondozásában jelenik majd meg- Anneke és a fiúk mellett részt vett a dalszerzésben Esa Holopainen (Amorphis), Mark Holcomb (Periphery) és Daniel Cardoso (Anathema). A korongot pedig Joost Van Der Broek producerelte, aki az Epica és a Xandria lemezei kapcsán is végzett ilyen munkálatokat.

vuurinthismomentcd.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr3812992800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása