Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Nemsokára elkészül az Arch Enemy új lemeze

A dalok nagy része már rögzítésre került

2017. február 16. - Jurancsik Eszter

A csapatot a 70000 Tons Of Metal nevű óceánjárós fesztiválon kapta mikrofonvégre a német Rock Hard újságírója, Michael és Alissa pedig lelkesen meséltek terveikről. Kiderült például, hogy az új album már majdnem kész, és remekül tudnak együtt dolgozni.

newdaisy_com_artistpage_archenemy7.jpg

"Az új album már majdnem kész! Megírtuk a dalokat és a számok nagy részét felvettük. Én ugyan Svédországban élek, Alissa pedig Kanadában, de ez nem jelent különösebb akadályt. Ő felvette az énekes részeket a házi stúdiójában és átküldte nekem emailben. Én pedig azt mondtam: >> Jó vagy!<<! Igazából már csak az énekes részek és a basszus rögzítése van hátra."

- kezdte Michael, a banda gitárosa, aki elárulta azt is, hogy rendkívül változatos lesz az anyag, de a tipikus Arch Enemy-s jellegzetességeket továbbra is hallani fogjuk a korongon. Szót ejtett arról, milyen érzésekkel kellett megküzdenie azután, hogy Angela Gossow kilépett a bandából.

sw-alissawhitegluz-680x374.jpg

"Úgy érzem, sokkal nyugodtabbak vagyunk, mint a War Eternal megjelentetésekor. Alissa három éve velünk van, én pedig rengeteget agyaltam azon, hogyan fognak elfogadni minket a rajongók egy új énekesnővel. A War Eternal album teljes mértékben ezeket az érzéseket tükrözi vissza."

A formáció új felállását teljes mértékben elfogadták a rajongók, a War Eternal lemez ugyanis rendkívül sikeres lett, a csapat pedig a három év alatt körbeturnézta a világot, számtalan új rajongót szerezve.

Az együttes énekesnője, Alissa is mesélt terveiről:

"2018-ban szeretném kiadni a szólólemezemet. A projektem neve egyszerűen Alissa, ugyanis nincs bandám - csak én, noha együttműködök más zenészekkel, például Doyle-lal (A Misfits tagja, egyben Alissa párja - a szerk.), de az Arch Enemy és a Kamelot régi tagjaival is jó kapcsolatban vagyok. Más lesz ez az album, mint az Arch Enemy zenéje, a kreativitásomat szeretnék kifejezni vele."

De mégis, milyen dallamok hallhatók majd a kiadványon?

"Nehéz erről beszélni, hiszen még nem fejeztem be a munkálatokat, így még változhat is néhány dolog.Kicsit olyan, mintha az Opeth találkozna a Muse-zal!"

- nevet a frontasszony.

4yovmvqn.jpg

"Nem tudom se metálnak, se tiszta rocknak nevezni, de lesz benne tiszta ének és az érzéseim is. Más lesz, mint amit az együttessel készítünk, az biztos, de kategorizálni még én sem tudom."

A zenekar DVD-jére már nem kell sokat várni, hiszen március 31-én boltokba kerül, ezt követően pedig a Lacuna Coil és a The Haunted társaságában koncerteznek tovább.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr3012265064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása