Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Hivatalos: márciusban érkezik Floor Jansen szólóalbuma!

2022. december 12. - Jurancsik Eszter

img-8683.jpg

Tavaly indította be szólókarrierjét Floor Jansen, a Fire, a Storm és a Me Without You című dalok igen szép sikereket értek el, noha az énekesnő elmondta: nem akar rockot játszani, szerzeményei is a könnyedebb hangzást képviselik.

Floor 2019-ben szerepelt a Beste Zangers című zenés szórakoztató műsorban szülőhazájában, Hollandiában, amely produkció keretein belül minden előadó más és más műfajokban próbálta ki magát. Az énekesnő számára a műsorban való részvétel nyitotta meg az ajtót afelé, hogy más vonalon is kipróbálja magát, hiszen a nézők meggyőződhettek arról, hogy Floor tud latin popot és reggaetont is énekelni.

Jelenleg a Nightwish-sal turnézik az énekesnő, aki nemrégi sikeresen felgyógyult a mellrákból, és bár januárban sugárkezelésre kell mennie, egészségét visszanyerte.

Tegnap hintette el a holland tehetség, hogy ma nagy bejelentésre készül, ami meg is történt: Floor első szólólemeze 2023. március 24-én kerül boltokba "Paragon" címmel.

Nagy örömmel jelentem be "Paragon" című debütáló albumomat! Készüljetek fel, március 24-én szélvihar jön! Ha megújulsz és fejest ugrasz az ismeretlenbe, az téged tesz jobbá. Az öregedés olyan ajándék, amely nem mindenkinek adatik meg. Szerencsésnek érzem magam, hogy olyan lemezt készíthettem, amilyet akartam, egy olyan kiadványt, ami megmutatja, merre is tartok az utamon. Elértem a célomat! Hálás vagyok mindenkinek, aki segített idáig eljutnom!

- adta hírül boldogan közösségi oldalain Floor, íme a korong borítója:

318876556_707673477386174_8596324691958527433_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr9118000422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása