Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Diana Leah: "Mindig is az volt a vágyam, hogy egy metal zenekarban énekeljek!"

2022. augusztus 14. - Jurancsik Eszter

dl_1.jpg

Néhány nappal ezelőtt mutatta be új dalát a holland Delain, amely formáció tavaly februárban jelentette be, hogy több tag - köztük Charlotte Wessels énekesnő - távozik a csapatból, ugyanis a közöttük és az alapító Martijn Westerholt közötti ellentétek elérték a  kibékíthetetlenség szintjét. 

Korábban már kiderült, hogy megvan az új frontasszony, és néhány szerencsés rajongó néhány titkos koncert keretein belül már személyesen is láthatta a hölgyet, aki a nagyközönségnek a The Quest And The Curse című dalban és a hozzá forgatott videoklipben mutatkozott be. Ő Diana Leah, aki most egy rövid interjúban felfedte: régi vágya volt, hogy egy metal zenekarban énekelhessen.

Tudtam, hogy a Delain énekesnőt keres, ezért hagytam egy kommentet az Instagram-oldalukon. Pár nappal később kaptam egy e-mailt Martijntól. Beszélgettünk, elmondta, hogy szeretne meghallgatni, és küldött zenei alapokat, amelyekre énekelhettem. A többi pedig történelem...

dl.jpg

- kezdte sorait a 32 éves Diana, aki arra a kérdésre is őszintén felelt, hogy mi motiválta arra, hogy a banda megüresedett frontasszonyi posztjára jelentkezzen:

Mindig is szerettem volna egy metalzenekar énekesnője lenni!

Mesélt egy kicsit magáról is:

Romániában születtem, Gyulafehérváron, Erdélyben. 15 éves koromban Olaszországba költöztem, ahol csaknem tíz évig éltem. Ezt követően Kanadába mentem, ahol öt évig éltem, végül visszatértem Olaszországba, jelenleg is ott élek, Torinóban, tehát Északon. 

Diana eddigi munkásságából ITT tudtok csemegézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr6917908051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása