Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Tatiana Shmailyuk: "Nem szeretjük azt a hatalmas hype-ot, ami most körülvesz minket"

Személyes tapasztalatait osztotta meg az énekesnő

2019. november 17. - Jurancsik Eszter

Az ukrán Jinjer az utóbbi évek egyik leglátványosabb áttörését hajtotta végre metál-fronton. A 2009-ben alakult csapat arca és hangja a 32 éves Tatiana Shmailyuk, aki most őszinte interjúban nyílt meg a Super Metal Worldnek a bandát övező hatalmas érdeklődés kapcsán.

64517836_2389913884617533_5549834599611236352_o.jpg

Október 25-én jelent meg a zenekar új albuma, a Macro, amelynek kapcsán a következőket mesélte a frontasszony:

"Eddig nem érkeztek negatív reakciók a Macróra, szóval ez teljesen jó. Bár én nem vagyok az az ember, aki a neten szörfözik és megjegyzéseket keres. Nem is érdekel nagyon, mit gondolnak az emberek, mert rengeteg a dolgom. Eddig nagyon jó minden. Nem hallottam, hogy valaki szarnak nevezte volna az albumunkat."

Megtudhattuk azt is, hogy Tatiana nem vesz részt a zeneszerzésben, viszont ő írja a szövegeket, amelyeket megpróbál minél profibban beintegrálni a már meglévő zenébe. A fiúk nem is kérik ki a véleményét az elkészült zenei alapokról, az énekesnő meghallgatja őket, majd megírja a szöveget.

A formáció egyik legismertebb dala a Pisces, amely a Halak jegyről íródott, és nem mellesleg Tatiana is e zodiákus szülötte. E szerzeménnyel robbant be igazán a Jinjer a -ha lehet így nevezni- a mainstream metálvilágba. A Youtube-on az egyik legnézettebb videó a számhoz készült kisfilm, de Tatiana ezt a témát is lazán kezeli:

"Sajnos elveszett a Pisces varázsa. Szinte virális lett, ami nekem egyáltalán nem tetszik. Nem szeretem azt a hatalmas hype-ot, ami a dalt övezi. Ez a dal nagyon személyes, hidd el nekem. A Halak jegyűek nem azok az emberek, akik mindenáron felhívják magukra a figyelmet. A mainstream szót sem szeretem. Nem igazán akartuk, hogy ennyire népszerű legyen. De másfelől viszont ez jó dolog, mert értékelik az emberek az üzenetét."

- vélekedik az énekesnő, aki azt is elárulta: néha elég zaklatottnak érzi magát, ami az őket körülvevő felhajtást illeti.

04bca70178149e70ef26503a33e7f2a2.jpg

"Igen, néha zaklatottnak érzem magam és nagy a nyomás. Persze mások erre azt mondják, hogy ezt akartad, hát viseld el! 11 éves voltam, amikor arról álmodoztam, hogy énekes leszek, de persze fogalmam sem volt arról sokáig, milyen dolgokkal kell a zenészeknek szembesülniük. Nem olvastam cikkeket, nem néztem interjúkat, hiszen sokáig még internetem sem volt! Egy kibaszott mesének képzeltem az egészet!"

- nevet a frontasszony, aki azt is hozzátette: 

"Nyilvánvalóan ez nem mese. Nem tudtam, hogy ennyi interjút kell adni és ilyenek. Teljesen más dolog most, a 21. században zenésznek lenni, mint mondjuk a 70-es, 80-as vagy 90-es években."

Hogy miként kezeli a stresszt Tatiana?

"Néha kimerülök, de a jóra koncentrálok. Ez persze olykor nehéz. De hálás vagyok és tanulni, fejlődni akarok!"

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr3215310404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása