Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Új kislemezzel készül Tarja

Novemberben jelenik meg a karácsonyi albuma

2017. október 19. - Sarok Bettina

tarja_back_1120_2017_080.jpg

Mint ismeretes, Tarja november 17-én jelenteti meg legújabb, sötét érzelmektől fűtött karácsonyi lemezét, ami a From Spirits and Ghosts (Score for a Dark Christmas) elnevezést kapta. Mindazok ellenére, hogy a korongot egy oldal már korábban kiszivárogtatta, az énekesnő folyamatosan új információkkal bombázza a már emígyis tűkön ülő rajongótáborát.

Miután már teljes egszében lerántotta leplet újdonságáról, október 6-án a boltok polcaira került első kislemeze, az O Come, O Come, Emmanuel, mely nótához kisfilmet is forgatott. Ezt követően az is kiderült, hogy egy negyven oldalas novellát is megjelentet majd, ami From Spirits and Ghosts (Novel for a dark Christmas) elnevezést kapta. A finn szépség most újabb meglepetéssel jelentkezett, ugyanis elárulta, hogy jövő pénteke jelenik meg második kislemeze, a választás pedig ezúttal az O Tannenbaum című számra esett.

A következő téli albumom második kislemezének egy német karácsonyi klasszikust, az O Tannenbaum különleges változatát választottam. Gyermekkorom óta ismerem ezt a dalt. Mindazonáltal, azért szerettem volna a német változatát rögzíteni, mivel számtalan gyönyörű emléket ébreszt fel bennem azokról az időkből, amikor Németországban éltem és amikor még ott tanultam. Azóta gyakran hallgatom ezt a dalt. Szerencsére voltam olyan bátor, hogy kipróbáltam a német nyelvtudásom, a német származású lemezkiadóim pedig annyira imádják a dalt, hogy kislemezként akarják megjelentetni. Ennek nagyon örülök!

-árulta el hivatalos Instagram-oldalán keresztül, az alább látható kép kíséretében.

 

A post shared by Tarja Turunen (@tarjaofficial) on

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr1413028844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása