Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Újabb gondolatokat osztott meg Manuela Kraller

Ismét kitért a Xandria körüli drámára, de magáról is mesélt az énekesnő

2017. szeptember 15. - Jurancsik Eszter

Manuela Kraller nemrég kifejtette véleményét volt együttese, a Xandria és Dianne van Giersbergen kapcsán, ám pár órája újabb posztot írt Facebookjára az énekesnő, amelyben saját magáról is mesélt.

mamanu.jpg

Kiderült, hogy a stílus, amelyben a rajongók szidják a csapat férfi zenészeit és a menedzsmentet ("Basszátok meg! Seggfejek!") egyáltalán nem tetszenek neki. Felfedte egy igen személyes titkát is:

"Miután távoztam a zenekarból, egy egész éven át nem énekeltem! Egyszerűen nem éreztem helyén a hangomat, sok időbe telt, mire eljutottam odáig, hogy újra énekeljek. Tavaly Hashimoto-szindrómám lett, azaz a pajzsmirigyem betegedett meg. Spirituális ember vagyok, így elkezdtem kutatni a kór lelki okait. Rájöttem, hogy a ki nem mondott dolgok, a hangom nem hallatása együttesen betegítettek meg. Ekkor megértettem, hogy a torokcsakrámat csak az énekléssel tudom újra megnyitni és ez fog segíteni visszanyerni az egészségemet." (A spirituális szemléletmód szerint a pajzsmirigyet és légzőszerveket érintő problémák a torokcsakrához kapcsolódnak - a szerk.)

A német szoprán dalospacsirta ezt követően kezdett újra zenével foglalkozni: duettezett Heidi Parviainennel a finn énekesnő által alapított Dark Sarah tavalyi és tavalyelőtti lemezén. Emellett dalszövegírással is gyógyította magát. Ahogyan ő fogalmazott: néha az életnek oda kell vágnia ahhoz, hogy ne csak álmodozz a célodról, hanem tegyél is érte.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr9812831000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása